Авторизация







Добро пожаловать, Гость
Логин: Пароль: Запомнить меня
  • Страница:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Паша-10гривень

Паша-10гривень 01.08.2009 14:18 #495

Проводив "повне ТО" велосипеда.
В магазині склали перелік запчастин, потребуючих заміни.
Підбили суму. Вийшло дещо забагато – 1150грн (345 касета, 160 ланцюг, 60грн ролики, 75грн 4 метри сорочок + троси + кінцівки на троси, 40грн конуси на передню втулку, 150грн ТО = 345+160+60+75+40+150=830грн!!! а 1150-830=320грн на дещо??? + утримання магазину ) що мене сильно приголомшило. Купив частину тих же комплектуючі в іншому магазині значно дешевше, а частину вирішив придбати в цьому.
Привіз байк на ТО. Зробили до вечора - подзвонили (!!!), - сказали, що вже можна забирати - все готово:woohoo: .
Проводилася заміна сорочок/тросів гальм/перемикання передач; касети, ланцюга, конусів на передній втулці та роликів на задній системі перемикання передач.
Сподобалося як налаштували гальма (у мене система "дуал-контрол" - до цього дуже жорстко натискалися важелі гальм).
Замінені елементи мені не пропонували повернути (ланцюг був фірми "Срам" - там був замок).
Про технічний стан велосипеда після ТО мені не розповідали, але я просив звернути увагу на шум і вібрації в задній втулці перед проведенням обслуговування. Ніякої інформації я так і не отримав (чи необхідно щось замінити, які елементи замінювалися, які роботи проводилися). Вібрація так і залишилася, а от додатково з'явився звук металевого хрусткотіння на зірках касети під час кручення педалів та їзді "накатом" (клас елементів - "Діор"). Дуже неприємно їздити на дорогому велосипеді, а відчувати, ніби ти керуєш китайським "ашанбайком". Наступного дня о 17 год приїхав в магазин за поясненнями (він працює до 19), але майстра вже не застав . Приїхав на другий день зранку - запитав, чому так, на що отримав коротку відповідь: готуйся незабаром до заміни задньої втулки ("діор", проїздив 2 сезони легкий "крос-кантрі").
Я не повірив, придбав необхідний інструмент (звісно ж в іншому магазині), розібрав втулку і візуально не побачив слідів зношення на місці кочення шариків (тобто, заміна не потребувалася). Мої здогади підтвердили в іншому веломагазині (де я вже ось три роки обслуговуюся) і, оглянувши задню втулку, яку я приніс, помітили розріджене мастило на барабані - сказали, що так не повинно бути. Я, як міг, набив самотужки всередину барабана мастила і хрусткіт при їзді "накатом" став ледь помітним (як це годиться для такого класу елементів).
Потім вияснилося, що ланцюг був встановлений без корекції його довжини – його не вкоротили і він провисав, коли перебував на найменших зірках. Довелося вкорочувати також самотужки і купувати замок (ох, як би виручив той, який залишився на старому ланцюзі) – добре що ще колись купив необхідний інструмент.
Висновок я для себе зробив такий: за що я заплатив гроші ("повне ТО", тільки робота, коштує не багато, не мало 150грн)?!! Витрачені час та нерви не виправдали моїх сподівань на якісне обслуговування, а, навпаки розчарували мене (висока ціна, відсутність інформації, не до кінця проведене ТО) і я сказав собі: більше ноги моєї не буде в цьому магазині!

ЗІ: після публікації посту мені зранку ще раз подзвонив майстер, який проводив "повне ТО" і запропонував зустрітися, щоб "пояснити" "все"; я, звісно, відмовився, на що він відповів, що все одно колись зустрінемося, і він "пояснить". Але ж за поясненнями я вже приїздив і для себе вирішив, що у цьому магазині я обслуговуватися ніколи не буду - адже я проходжу його не "для галочки", а для того, щоб відчувати безпеку, комфорт і насолоду від катання.
Топік видаляють, тому це повторна публікація; в майбутньому, очікую, модератори цього, напевне, "найкращого" велофоруму забанять мене, але я вважаю, що виклався максимально об'єктивно і зробив це для того, щоб ніхто більше не потрапляв у схожу ситуацію, а також для покращення сервісу у веломайстернях міста. Сподіваюся на розуміння та конструктивний підхід до проблеми з боку власників сайту/магазину.
Хотілось також нагадати такий вислів &quot;покупець завжди правий&quot; - адже він платить гроші і має повне право на отримання очікуваного рівня та якості обслуговування.<br /><br />Содержимое поста отредактировано: extraterrestrial, в: 01.08.2009 15:51
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 01.08.2009 14:52 #496

  • Nomad
  • Вне сайта
Рекомендую магазину &quot;Велоліга&quot; скласти принаймні перелік ремонтних робіт із вказаною їх вартістю. Так буде простіше і прозоріше для користувачів ремонтних послуг. А ще дуже хотілося б аби майстер доносив таку інформацію до замовника ремонтних послуг: за що платяться гроші і що було зроблено за ці гроші. Бажаю успіхів <br /><br />Содержимое поста отредактировано: Nomad, в: 01.08.2009 11:55
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 02.08.2009 20:12 #499

Не могу судить что у вас там произошло ибо я не участник, но, как я понял с поста, все запутано.
Я напишу о том что знаю Пашу (механика) с 1989 года. Закупаюсь, апгрейджусь или ремонтируюсь все это время только у него. Все детали, что он посоветовал, а некоторые из них у меня бегают вот уже почти 15 лет, работают как положено. Все апгрейды для меня выбирались оптимально по цене качеству. Я не делал полного ТО ибо некоторые вещи я могу делать сам, но за работы которые проводилиьс мне указывали точные сроки и цену как на детали, так и на саму работу. Был даже случай что я взял деталь а денег привез через два дня (увы, кризис).То есть я доволен велолигой, продавцами, механиком на все 100% и всех моих знакомых приглашаю только туда. И ваше нарекание Nomad это первое которое я услышал за все время знакомства с Пашей.
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 02.08.2009 20:13 #501

Да, вспомнил, детали которые заменялись при ТО мне почему-то всегда возвращали.
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 02.08.2009 20:30 #502

Ото ж бо й воно! Я був шокований таким відношенням до мене! Я плачу за роботу як годиться, а натомість отримую нецензура ... удалено администратором який сервіс. Чому?!!! Можливо, тому що я купив і обслуговував свій байк/деталі в магазині одного з конкурентів (тому що я ж маю право вибирати, що де вигідніше)?!!!

ЗІ: до речі відносно заплутаності: не знаю чи Ви пробували розібратися, але з Ваших слів я зрозумів, що Ви вважаєте, що Nomad незадоволений професіоналізмом Вашого Добре Знайомого паші - хоча це не він незадоволений, а я! От. Так що перед тим, як десь комусь піднести, спробуйте спочатку розібратися що до чого! А до ВДЗп я звернувся саме тому, що Nomad мені відрекомендував його як спеціаліста високого рівня. В чому я, власне, і не сумніваюся; підкреслюю: я розчарований СЕРВІСОМ/відношенням до себе. Все почалося з того, що мене спробували обманути на гроші як у якихось никифорівцях алконавта, який не вміє рахувати а думає лише про поповнення промайлів у крові, а закінчилося так, ніби я проходив ТО &quot;для галочки&quot; - ні слова, ні півслова&quot; про стан байку, бо (вибачте?) він був зайнятий. нецензура ... удалено администратором!<br /><br />Содержимое поста отредактировано: admin, в: 04.08.2009 21:02
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 04.08.2009 12:31 #503

  • Karpo
extraterrestrial считай деньги, не отходя от кассы, или ты просто злорадствуешь над чужими ошибками?. Паша - механик с большой буквы. Если действительно сложны ремонт, то ты первый запишешься к Паше, не смотря на то, что он не проходил психологических курсов - по обслуживанию &quot;красного&quot; клиента.
Кстати сказать, все б\у детали, которые Паша каждый раз впихивает мне после очередного ремонта, я выкидываю, дабы не иметь кучу хлама. Если что и надо из б/у, то тот же Паша с радостью тебе отдаст. Опять же если, у тебя личные амбиции в отношении Паши, зачем гадить магазин и форум? Паша, насколько я понимаю, только механик при магазине &quot;ВелоЛига&quot;. Хотел бы я, чтобы в нашем городе велосипедная сеть магазинов только развивалась, а не душила конкурентов твоими же руками!
Из личного опыта - никакого хруста во втулках быть не должно, в том числе и &quot;ледь помітного&quot;. Если обмотать будильник одеялом, его тоже будет слышно меньше.
Удачи тебе в ремонте втулки!<br /><br />Содержимое поста отредактировано: Karpo, в: 04.08.2009 09:33
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 04.08.2009 14:37 #504

Karpo, оскорбление удалено администратором! Якщо для тебе почуття власної гідності та &quot;лічниє амбіциї&quot; одне і те ж - тоді тобі мене не зрозуміти. Коли ти кажеш продавцю, що він неправильно порахував, а він сперечається - то це амбіції? Чиї? Без сумніву, такий початочок мене добре накрутив. Але вибрав я альтернативу, щоб не &quot;переплачувати&quot; - придбав запчастини в іншому магазині. Після чого, &quot;лічниє амбіциї&quot; з'явилися (окрім продаця) у оскорбления личного характера ... удалено администратором (я це відчув по відношенню до себе та по якості проведеної роботи!!!). Чи це допустимо?!
ЗІ: якби &quot;захисники&quot; читали поуважніше, то не давали би безглуздих рекомендацій. До твоєї уваги, Karpo, моя втулка після змащування барабана, вкорочення та змащування ланцюга працює ти-хе-сень-ко! Чому так не міг зробити умілець... Не мав достатньо часу?!
Замість того, щоб оскорбления личного характера ... удалено администратором проходити психологічні курси по обслуговуванню ... (???) йому б не завадило навчитися виконувати сумлінно свої обов'язки і адекватно реагувати на наявність конкуренції.
Велоліга, глумление над языком ... удалено администратором

Содержимое поста отредактировано: extraterrestrial, в: 04.08.2009 12:00<br /><br />Содержимое поста отредактировано: admin, в: 04.08.2009 21:17
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 04.08.2009 15:32 #505

  • Leonid
  • Сейчас на сайте
Любий друже extraterrestrial!!!
Наскільки я памятаю, ВИ прийшли в магазин вже накручаним і дуже не довольним.Пилюку з занедбаного велосипеда останній раз витерали ще тоді коли його купували, і чомусь ВИ не хотіли обслужити там де купували, розумію про те що там ВИ вже жалілись і не раз.
Дякую за хорошу критику та чудову рекламу.
Коли про нас розказують анекдоти ,значить ми популярні.
Передімною запис продавця на Ваш ремонт:
Касета HG-50---------------------------------------------------245грн.
Ланцюг HG-53-- 160грн.(який був правильно вкорочений)
Сорочка тросика ALIGATOR---------------------------------76грн.
Комлект нержавіючих тросиків SHIMANO(4 штуки)-60грн.
Конус задній SHIMANO-----------------------------------------12грн.
Шарики в задню втулку SHIMANO комплект-----------12грн.
Закінчення сорочки тросиків ВВВ комплект-----------12грн.
Ролики перемикача ВВВ ----------------------------------- 61 грн.
І ті аксесуари на які ВАС вразила ціна.
Скидка Тараса складала ще-------------------------------- -10%
Вибачайте що ми всі дурні і не чесні ,а ВИ такий ГЕНІЙ !!!
ПІДРАХУЙ.<br /><br />Содержимое поста отредактировано: Leonid, в: 04.08.2009 22:49
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 04.08.2009 23:27 #510

Психологические курсы это что бы психов обслуживать ?

Увы про цены и насчитанные сумы я могу судить только из сообщений форума, но даже если и произошла какая то ошибка, с таким человеком как автор топика ее решить мирным путем мне не представляется реальным

К качеству ТО у меня претензий не возникало. К возвращаемым запчастям так же. Я не знаю на какой нотке они прощались с механиком, возможно в накале страстей про запчасти никто не вспомнил. Но я практически уверен что если бы автор заикнулся о них, он бы их получил. Просто человеком быть нужно, а не поливать людей ... удалено администратором на сайте.

Ответ на сообщение пользователя Karpo еще раз доказывает что если у автора заканчиваются аргументы, ... удалено администратором Какое достойное поведение

P.S. Все ошибаются, я не берусь утверждать или велолига права или нет. Тем более что адеквата в словах автора я не наблюдаю Я знаю лишь что мне нравиться здесь и обслуживание и отношение. Я не имею ничего против других магазинов, куда периодически захожу, просто велолига мне стал уже родным магазином.<br /><br />Содержимое поста отредактировано: admin, в: 05.08.2009 00:41
Тема заблокирована.

В ответ на: Паша-10гривень 04.08.2009 23:41 #513

Вочевидь, таке відношення до себе extraterrestrial заслужив не тільки у Велолізі. Інакше ремонтувався б там, де купував запчастини. Адже по його словам там і дешевше, і якісніше, і відношення до нього, як до нормальної людини. Паші дуже пощастило, що він втратив такого клієнта
Тема заблокирована.
  • Страница:
  • 1
  • 2
Модераторы: CycleWolf, vinalex